Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van een product?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Is het product op voorraad, dan zullen wij na ontvangen van de betaling binnen 1 – 5 werkdagen het product versturen, tenzij anders vermeld. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Voor het verzenden van bestellingen binnen Nederland gelden de volgende kosten:

  • Voor bestellingen die in een envelop worden verzonden, zijn de verzendkosten € 3,50
  • Voor bestellingen die met een brievenbuspakket worden verzonden, zijn de verzendkosten € 4,50
  • Voor bestellingen die met een pakket naar een afhaalpunt worden verzonden,  zijn de verzendkosten € 5,50
  • Voor bestellingen die met een pakket naar uw huisadres worden verzonden,  zijn de verzendkosten € 6,50
  • Voor bestellingen binnen de stad Leeuwarden hebben wij een eigen postbode en zijn de verzendkosten € 2,50

Voor het verzenden van bestellingen naar België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden gelden de volgende kosten:

  • Voor bestellingen die in een envelop door de brievenbus kunnen, zijn de verzendkosten € 10,99.
  • Voor brievenbuspakketten zijn de verzendkosten €12,99
  • Voor overige pakketten zijn de verzendkosten €13,99

Voor bestellingen buiten Europa is helaas geen verzending mogelijk.

Hoe wordt de bestelling verzonden?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden verzonden met DPD of DHL. Pakketten binnen Nederland worden verzonden via DPD of DHL.
U mag altijd uw voorkeur aangeven.

Buiten Nederland worden pakketten verzonden via PostNL DPD of DHL.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Op afspraak kun je je bestelling ook ophalen. Neem hierover contact op met Elve Geluk. U kunt ook op vaste winkeltijden langskomen echter hebben wij wel tijd nodig om uw bestelling gereed te leggen.

Hoe kan ik betalen op Elve Geluk?

Je kunt betalen met iDeal en Paypal.

Ontvang ik een orderbevestiging bij een bestelling?

Na je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan aub contact met ons op.

Kan ik een order annuleren?

Je kunt je geplaatste order kosteloos wijzigen of annuleren. Neem zo spoedig mogelijk contact op via e-mail of telefoon. Als de bestelling reeds verstuurd is, kun je het pakket retourneren. De kosten om de zending te retourneren zijn voor eigen rekening. Zie ook hoe kan ik een bestelling retourneren hieronder.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun dit binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden of enige verplichting aan ons melden, dit dient altijd per mail gemeld te worden. Daarna heb je nog 14 dagen om de bestelling te retourneren, mits deze onbeschadigd en ongedragen zijn. Download het formulier voor herroeping hieronder en vul de gegevens op het formulier in over jezelf en het artikel dat je wilt retourneren. Stuur dit ingevulde formulier naar Elve Geluk.

Formulier voor herroeping (pdf)

Op welke manieren kan ik contact opnemen met Elve Geluk?

Per e-mail: info@elvegeluk.nl
Per telefoon of whatssapp: 06 – 400 581 61 (beperkt bereikbaar i.v.m. runnen massagepraktijk naast de webwinkel)
Via social media:
Facebook: https://www.facebook.com/elvegeluk
Instagram: https://instagram.com@elve_geluk

Ik heb een klacht, hoe wordt die behandeld?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@elvegeluk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je klacht aan te melden via webwinkelkeur.
het Online Dispute Resolution (ODR) platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.Waar kan ik de algemene voorwaarden bekijken?

Klik hier om onze algemene voorwaarden te lezen.