Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van een product?

Is het product op voorraad, dan zullen wij na ontvangen van de betaling binnen 1 – 5 werkdagen het product versturen, tenzij anders vermeld.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Verzenden binnen Nederland kost € 1,95. Voor bestellingen binnen Europa zijn de kosten € 3,95 en voor de rest van de wereld €9,95.

Hoe wordt de bestelling verzonden?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden verzonden met PostNL. Pakketten worden verzonden via Kiala.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Op afspraak kun je je bestelling ook ophalen. Neem hierover contact op met Elve Geluk.

Hoe kan ik betalen op Elve Geluk?

Je kunt betalen met iDeal en Paypal.

Ontvang ik een orderbevestiging bij een bestelling?

Na je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.

Kan ik een order annuleren?

Je kunt je geplaatste order kosteloos wijzigen of annuleren. Neem zo spoedig mogelijk contact op via e-mail of telefoon. Als de bestelling reeds verstuurd is, kun je het pakket retourneren. De kosten om de zending te retourneren zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden of enige verplichting aan ons retourneren, mits deze onbeschadigd en ongedragen zijn. Download het formulier voor herroeping hieronder en vul de gegevens op het formulier in over jezelf en het artikel dat je wilt retourneren. Stuur dit ingevulde formulier naar Elve Geluk.

Formulier voor herroeping (pdf)

Op welke manieren kan ik contact opnemen met Elve Geluk?

Per e-mail: info@elvegeluk.nl
Per telefoon: 06 – 400 581 61 (beperkt bereikbaar i.v.m. runnen massagepraktijk naast de webwinkel)

Ik heb een klacht, hoe wordt die behandeld?

Wij zullen je klacht zo zorgvuldig mogelijk behandelen. Bij voorkeur ontvangen wij je klacht schriftelijk, per e-mail. Binnen 10 dagen zullen wij  schriftelijk uitsluitsel geven.

Waar kan ik de algemene voorwaarden bekijken?

Klik hier om onze algemene voorwaarden te lezen.

 

Links:

http://eigenstart.nl/