Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van een product?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Is het product op voorraad, dan zullen wij na ontvangen van de betaling binnen 1 – 5 werkdagen het product versturen, tenzij anders vermeld. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Verzenden binnen Nederland kost € 2,95 voor bestellingen tot € 50,00. Voor bestellingen boven de € 50,00 is verzenden binnen Nederland gratis.

Voor bestellingen binnen Europa zijn de kosten € 5,95 en voor de rest van de wereld €9,95.

Hoe wordt de bestelling verzonden?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden verzonden met PostNL. Pakketten worden verzonden via Kiala.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Op afspraak kun je je bestelling ook ophalen. Neem hierover contact op met Elve Geluk.

Hoe kan ik betalen op Elve Geluk?

Je kunt betalen met iDeal en Paypal.

Ontvang ik een orderbevestiging bij een bestelling?

Na je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.

Kan ik een order annuleren?

Je kunt je geplaatste order kosteloos wijzigen of annuleren. Neem zo spoedig mogelijk contact op via e-mail of telefoon. Als de bestelling reeds verstuurd is, kun je het pakket retourneren. De kosten om de zending te retourneren zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun dit binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden of enige verplichting aan ons melden. Daarna heb je nog 14 dagen om de bestelling te retourneren, mits deze onbeschadigd en ongedragen zijn. Download het formulier voor herroeping hieronder en vul de gegevens op het formulier in over jezelf en het artikel dat je wilt retourneren. Stuur dit ingevulde formulier naar Elve Geluk.

Formulier voor herroeping (pdf)

Op welke manieren kan ik contact opnemen met Elve Geluk?

Per e-mail: info@elvegeluk.nl
Per telefoon: 06 – 400 581 61 (beperkt bereikbaar i.v.m. runnen massagepraktijk naast de webwinkel)

Ik heb een klacht, hoe wordt die behandeld?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te
mailen naar info@elvegeluk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan
is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via
Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten
in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van
de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in
behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het
platform van de Europese Unie.

Waar kan ik de algemene voorwaarden bekijken?

Klik hier om onze algemene voorwaarden te lezen.